5 Şubat 2011 Cumartesi

ALGININ SEÇİCİLİĞİ

Ankara’da 1980 yıllarda çalışırken  Güzide Taranoğlu’unun çıkardığı Gülpınar isimli edebiyat dergisinde şiirlerim yayınlanıyordu.
Posta yoluyla işyerime gelen dergiyi çoğu zaman mesai arkadaşlarım açar  ve benim şiiri okurlardı. Bundan Büyük keyif alırdım.
Yine bir keresinde postadan dergi yeni gelmişti.  Çalışma arkadaşlarımdan mühendis bir kız dergiyi açtı  ve benim şiiri okumaya başladı. Onun  tepkisini merak ve dikkatle izledim
Benim şiiri okudu, sonra  memura seslenerek, bir kağıt kalem getirmesini söyledi  (O yıllarda henüz fotokopi yok) Bende şiirimi kağıda yazacak diye, durumdan hoşnut bir şekilde bekliyorum.
Kağıt kalem geldikten sonra mühendis kız, bir baktım ki  şiirin yanında bulunan desenin örneğini çıkarmaya başladı.
Durdu GÜNEŞ
(Her güne bir fıkra)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder