21 Şubat 2011 Pazartesi

ÖNCE YÜREĞİM SOĞUSUN


Temel boşanma davası için avukata gider.  Evliliğinin artık çekilmez hal aldığını ve boşanmak istediğini söyler. Bunun üzerine avukat şiddetli geçimsizlikten dava açılacağını bildirerek bir dilekçe hazırlar. Sonra Temel’e okur. Okudukça Temel gerilir, okudukça gerilir. Sonra Temel hızla ayağa kalkıp kapıya yönelir.

Avukat sorar “Dur nereye gidiyorsun.” Temel arkasına bakmadan cevap verir.“Bu karı bana ne eziyetler etmişte farkında değilmişim. Ben onu bir güzel döveyim, yüreğim soğusun da o zaman dava açalım.”

1 yorum:

  1. merhaba size ancak buradan ulaşabildim.Telefon numaranıza veya ofis adresinize ihtiyacım var.Avukatıma ulaşamıyorum yıllardır ve benim mahkemem ile ilgili sizinle görüştüğünü söyledi, gerçekten çok mağdur durumdayım.Size ulaşmaktan başka çarem kalmadı.Şimdiden teşekkür ederim.Bir tanıdığımın hesabından yazıyorum ben Suat CEBECİ

    YanıtlaSil