23 Temmuz 2023 Pazar

 ASIL HAŞERELER

Adam tatil beldesine gitti, otele yerleşti. Biraz istirahat edeyim derken bir de görsün, yatağın üstünde birkaç siyah küçük canlı var. Birdenbire öfkelendi. Hemen otel müdürünü çağırdı. Yürüyen küçük canlıyı göstererek sordu:

-Nedir bunlar?

Otel müdürü gayet sakin bir şekilde cevap verdi:

-Merak edilecek bir şey yok efendim. Şimdi elinizi şaklatın. Eğer bu canlı uçarsa bu bir sinektir. Eğer bu canlı zıplarsa bu bir piredir. Eğer bu canlı hızlı bir şekilde yürüyerek uzaklaşıyorsa bu bir tahta kurusudur. Eğer yavaş yavaş bulunduğu yerden gitmeye çalışıyorsa bu bir bittir.

Adam müdüre ters ters baktı:

-Ben sana haşerenin kimliğini ve özelliklerini sormuyorum. Bu haşerenin benim yatağımda ne işi var ve ben bunlardan niçin zarar göreyim?

Otel müdürü bu sefer sebep açıklaması yaptı:

-Efendim, her gün orantısız bir şekilde dolar kuru yükseliyor, Yine her gün benzin, elektrik, su deterjan, haşere ilacı fiyatı artıyor. Bu durumda tam hijyen mümkün olur mu? Onların fiyatı artarken elbette bizim alıştığımız konfor alanımız daralıyor. Dolayısıyla bizi sokan, ısıran, sömüren haşereler değil, onun arkasındaki zamlardır beyefendi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder