28 Ocak 2011 Cuma

BEDAVADAN CENNET

Bir çevre sağlığı teknisyeni, bir itfaiye elemanı ve bir gümrük memuru cennette oturmuş sohbet ediyorlardı. Cennete hangi yoldan geldiklerini anlatıyorlardı.

Çevre sağlığı teknisyeni, “Halk sağlığı için çok gayret sarfettim. Aldığım önlemlerle nice insanı hasta olmaktan kurtardım. Bunun için çok hayır dua aldım. Ödül olarak Allah bana cenneti nasip etti.” dedi

İtfaiye elamanı “Nice masum insanı yanmaktan kurtardım. Hatta orman yangınlarında bitkilerin, böceklerin, kuşların canlarını kurtardım. Bunların karşılığı olarak Allah beni cennetine layık gördü.”dedi.

Sıra gümrük memuruna gelmişti. Kendinden emin bir şekilde konuştu. “Valla ben bir şey yapmadım, adımı rüşvetçiye çıkarıp o kadar çok günahımı aldılar ki, günahsız kalınca buraya geldim.”


Durdu GÜNEŞ

(Her güne bir fıkra)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder