23 Nisan 2011 Cumartesi

BENİM GEÇMİŞİM GELECEĞİME KEFİLDİR


Sağlık teşkilatında çalıştığım dönemlerde memuriyete yeni başlamış bir aday memur mesaiye geç geldiği için savunması istenmişti. Savunmasına birde benim kontrol etmemi istedi
Savunmada “Benim geçmişim geleceğime kefil olup bundan böyle geç kalmayacağım.” diye yazmıştı.
Bende aday memura, “Senin henüz memuriyet geçmişin yok ki geleceğine kefil olsun.” dedim.
O da aslında savunmayı edebiyat fakültesi mezunu da olan tecrübeli bir memur abisinin yazdığını söyledi.
Tecrübeli abisini gördüm.  “Nasıl yeni memurun geçmişi geleceğine kefil olur. Deyince biraz şaşkın cevapladı.
“Valla kefil olur mu olmaz mı bilmemem.  Ama bu sözü Demirel söylemişti. Duyduğumda çok hoşuma gitmişti. Bunu bir yerde mutlaka kullanayım diye not almıştım. Genç arkadaş benden savunma için yardım isteyince, söz çok güzel diye yazdım.”

Durdu GÜNEŞ

(Her güne bir fıkra)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder