23 Nisan 2011 Cumartesi

SAATİMİN PİMİ DÜŞTÜ DE


Sağlık teşkilatında şeflik görevini yürütürken bir işyerinin denetim için biri genç  diğeri yaşlı olan bir memuru görevlendirmiştim.
Denetim sonrasında daireye geldiklerinde genç memur hışımla odama girip “şefim bir daha beni bu kişiyle göreve gönderme, işyeri sahibinin yanında rezil oldum.” dedi.
Ben “ne oldu?” diye sorunca anlattı. “Denetimi tamamladıktan sonra tutanak için oturduk. Bu abi pantolonunun düğmelerini çözdü karıştırıp durdu. Yüzüm kızardı bakamadım.  Yüzümü başka tarafa çevirdim. Bir daha beni  bu kişiyle göreve gönderme lütfen” dedi.
Ben “O kişinin öyle bir şey yapmayacağını mutlaka ortada izaha muhtaç bir durum olduğunu “ söyledim ama ikna edemedim.
Sonra yaşlı memura  “Pantolon düğmeleriyle ilgili bir sorun mu oldu?”diye sordum.
Bana “ Sorma” dedi. “Denetimden sonra oturduğumuzda saatimi düzelteyim derken saatin pimi pantolon düğmelerinin arasına düştü. Çıkarmak bayağı zahmetli oldu.”

Durdu GÜNEŞ
(Her güne bir fıkra)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder