20 Ağustos 2018 Pazartesi

GENÇ SAVCININ SALLANAN KOLTUĞU

GENÇ SAVCININ SALLANAN KOLTUĞU
Küçük bir ilçeye atanan genç savcı koltuğa oturur. Koltuğun oldukça konforlu, yaylı, esnek, olması çok hoşuna gider. Koltukta keyifli bir şekilde yaylanırken, içeri yaşlı bir adam girer.
Genç savcı koltukta yaylanmasına devam ederek;
-Buyrun, der.
Yaşlı adam koltukta keyiflice sallanan, öğrenci görünümündeki savcıya;
-Baban nerede evladım. dedikten sonra onun koltukta hala sallandığını görünce devam eder. Evladım o koltuk oyuncak değildir, bozacaksın şimdi, der.
Genç savcı yaşlı adamın söylediklerini alınır, birazda öfkeyle;
-Baba yok, ben savcıyım. Böyle konuşmayın yoksa size tutuklatırım, diyerek karşılık verir.
Yaşlı adam hala inanmaz:
-Baba taklidi yapma evladım. Sen oyununu oynama devam et. Ben dışarıda babanı beklerim, diyerek dışarı çıkar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder