20 Ağustos 2018 Pazartesi

"GÖRÜNÜYORUM O HALDE VARIM"

"GÖRÜNÜYORUM O HALDE VARIM"
Emekli Mehmet Efendinin etrafında yine gençler toplanmıştı. Eskiden “düşünüyorum o halde varım” düşüncesine karşı şimdi “görünüyorum o halde varım” anlayışıyla hareket edildiği sanal dünyanın gerçek dünyadaki değerleri ters yüz ettiği bir çağda yaşamamız bir öğrencinin kafasında soru işareti oluşturmuştu. Söz aldı:
-Hocam ben İletişim Fakültesi öğrencisiyim. Kab’enin önünde dua eden ve selfi çekerek bunu sosyal medyada yayınlayan bir Müslümanı ben anlamakta zorluk çekiyorum. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Emekli Mehmet Efendi gülümsedi, sonra devam etti:
-Evladım bu tür çekime selfi çekim değil, süfli çekim demek gerek. Teşhircilik sadece cinsel olmaz, dinsel teşhircilik de vardır. Ibadet yerleri ticari bir pazar, insan da bir teşhir ürünü değildir, dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder