20 Ağustos 2018 Pazartesi

OKUNMUŞ SU

OKUNMUŞ SU
Etkili iletişim dersini anlatıyorum. İletişimde sesin öneminden bahsediyorum.
Japon bilim adamı Masaru Emoto’nun su molekülleri üzerine yaptığı araştırmalardan bahsettim. Emoto, suya sevgi sözcükleri söyleyip sonra moleküllerin fotoğrafını çektiğinde düzenli geometrik şekiller oluştuğu, nefret sözcükleri söyleyince ise moleküllerinin biçimsiz, amorf şekilller aldığı tesbitinde bulunmuş, dedim.
Ben etkinin kelimelerden oluşmadığını ses içindeki iyi ve kötü enerjinin su moleküllerini etkiyebileceğini açıklamak üzere sordum:
-Su molekülleri, Japoncadan, Çinceden Türkçeden anlar mı?
Öğrencinin biri anında cevap verdi:
-Anlar hocam. Suya okuyorlar. Okunmuş su diye sınavdan önce bize içiyorlar. Su anlamıyorsa niye okunsun ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder