20 Ağustos 2018 Pazartesi

KİM KİME NE DEMİŞ?

KİM KİME NE DEMİŞ?
*İki zenci birbirine bakıp “deterjan kullan da beyazlaş” demiş.
*İki üzüm birbirine bakıp “Niye bana bakıp kararıyorsun?” demiş.
*Köpek domuza “Ne pis hayvansın, adın batsın inşallah” demiş. “Domuz köpeğe, “Eğer duan kabul olsaydı gökten kemik yağardı” demiş.
*Tüy kıla demiş ki “ Seni görünce midem bulanıyor” Kıl tüye demiş ki “senin ki de laf mı? sıçtın batırdın şimdi de üstüne tüy diktin.”
*Tefeci, cünübe, “Cenabetten keramet umulmaz” demiş. Cünüp tefeciye “ Faiz yiyip vaaz veren dinlenmez” demiş.
*Soğan sarımsağa, “Ne pis kokuyorsun. Sarımsağı gelin etmişler de kırk gün kokusu çıkmamış” demiş. Sarımsak soğana, “Dinime küfreden bari Müslüman olsa. Ben kokuyorum ama hiç olmasın senin gibi insanlara gözyaşı döktürmüyorum.” Demiş.
*Tabut kabire, “Çukursun, çukur. Sana başka ne diyeyim?” demiş. Kabir tabuta “ Sus tahta kafalı. Ben olmasam seni odun yerine yakarlardı” demiş.
Herkes birbirine birşey diyor. Ama unutulmamalıdır ki, Çehov’un dediği gibi “ Başkalarının günahıyla az

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder